Samen staan we sterker. Samen maken we het verschil. Samen krijgen we het voor elkaar.

Assen is onze stad! De stad waar wij wonen, werken en leven. Inwoner of toerist, iedereen kan zich prettig voelen in onze stad. Assen heeft een uniek bos, het TT- circuit, historische kwaliteit, vaarverbindingen en een breed cultureel aanbod. D66 Assen wil de eigen identiteit als gezellige, complete, compacte provinciehoofdstad met een sociaal hart behouden en versterken. D66 ziet de binnenstad van Assen als uitnodigende gastheer. Samen met vastgoedeigenaren wil D66 Assen werken aan oplossingen om de levendigheid van de binnenstad te verbeteren. Kansrijke initiatieven voor het invullen van de binnenstadsvisie wil D66 Assen graag ondersteunen en faciliteren.

Onze kandidaten

De kandidatenlijst van D66 Assen voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018.

• Remi Moes

• Wilfried de Jong

• Annelies Kleve

• Els Moltmaker-Thijssen

• Adinda Bornkamp

• Dennis Klingenberg

• Jaap Haks

• Bob Wevers

• Teun Jan Kootstra

• Zie de volledige kandidatenlijst

Remi Moes

• Op een evenwichtige en constructieve wijze zoeken naar oplossingen

Zet zich in voor:

Ik ga graag samen met onze fractie de uitdaging aan om vanuit betrokkenheid op een constructieve manier een bijdrage te leveren aan deze nieuwe manier van werken. Dit steeds vanuit de gedachte; eigen kracht daar waar het kan, ondersteuning daar waar het moet.